Regulamin Sklepu Zaczarowane Kamyki z dnia 22.04.2022 ważny do 31.12.2022
§1.
Postanowienia Ogólne
1. Niniejszy regulamin reguluje zasady korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego pod adresem www.zaczarowanekamyki.pl,
2. Sklep internetowy, działający pod adresem www.zaczarowanekamyki.pl zwany dalej: Sklep internetowy Zaczarowane Kamyki, jest prowadzony przez:
Zaczarowane Kamyki Weronika Marciniak
NIP: 9562245527, REGON 521773701
ul.Koniuchy 19/35
87-100 Toruń
3. Dane teleadresowe przedsiębiorcy, umożliwiające Kupującemu kontakt ze Sprzedawcą:
1) adres pocztowy: ul. Koniuchy 19/35, 87-100 Toruń;
2) numer telefonu i/lub faksu: tel.: 791474212;
3) adres poczty elektronicznej: zaczarowanekamyki@gmail.com
4. Regulamin sklepu internetowego Zaczarowane Kamyki umieszczony jest nieprzerwanie na stronie internetowej www.zaczarowanekamyki.pl w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Regulamin jest również udostępniany Klientom przed zawarciem umowy.
5. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej i jest skierowane wyłącznie do konsumentów albo do przedsiębiorców.
6. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Sklepie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze Sklepu Internetowego Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe Sprzedawcy).
§2.
Definicje
Pojęcia, którymi posługuje się niniejszy regulamin oznaczają:
1. Klient/Kupujący/Usługobiorca/Konsument – jest nią osoba fizyczna w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego,
2. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – jest nią osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
3. Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, które ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
4. Sprzedawca – Sklep Internetowy Zaczarowane Kamyki prowadzony pod adresem, www.zaczarowanekamyki.pl
5. Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony pod adresem www.zaczarowanekamyki.pl przez Zaczarowane Kamyki Weronika Marciniak.
6. Konto – konto klienta w sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w sklepie.
7. Formularz rejestracji – formularz dostępny w sklepie, umożliwiający założenie konta.
8. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w sklepie, umożliwiający złożenie zamówienia, poprzez dodanie produktów do koszyka oraz określenie warunków sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
9. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 Kwietnia 1964r. (Dz.U.2020.1740),
10. Towary oraz Usługi – wszelkie usługi świadczone oraz towary będące przedmiotem umowy sprzedaży między sprzedawcą a kupującym.
11. Towar/produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
12. Usługa – wszelkie dostępne usługi będące przedmiotem umowy sprzedaży między sprzedawcą a kupującym.
13. Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
14. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2020.344),
15. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, w którym to Klient akceptuje ofertę sprzedaży Sprzedawcy, która zawiera w szczególności cenę, rodzaj, ilość Towarów lub Usług w ramach umorzy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego.
16. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku w godzinach 10 – 18 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
17. Ustawa – ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287).
§3.
Usługi Elektroniczne w Sklepie Internetowym
1.W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Formularz Zamówienia, Konto, Newsletter.
2. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Klienta/Usługobiorcę.
3. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient/Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zaczarowanekamyki@gmail.com.
4. Usługa Newslettera udostępnia możliwość zapisania się na Newsletter poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na stronie internetowej Sklepu. Jest ona świadczona nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, rezygnacji z otrzymywania Newslettera poprzez kliknięcie linku anulującego subskrypcję w treści otrzymywanych maili, poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zaczarowanekamyki@gmail.com.
§4.
Zasady korzystania ze sklepu internetowego
1. Ceny wszystkich oferowanych przez Sklep towarów i usług są cenami brutto (zawierają podatek VAT) oraz są wyrażone w złotych polskich. Odstępstwa od zasady waluty polskiej są wyraźnie zaznaczone.
2. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
3. Ceny widniejące na stronie internetowej sklepu Zaczarowane Kamyki, jak rownież opisy towarów i usług stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one z chwilą złożenia zamównienia przez kupującego.
4. Sprzedawca używa w Sklepie internetowym www.zaczarowanekamyki.pl kodów rabatowych upoważniających do zakupów towarów z rabatem zamieszczonym na kuponie. Kody rabatowe nie podlegają zamianie na równowartość pieniężną.
5. Do złożenia zamównienia w sklepie internetowym www.zaczarowanekamyki.pl konieczna jest akceptacja niniejszego Regulaminu.
6. Do skutecznego złożenia zamównienia w Sklepie internetowym www.zaczarowanekamyki.pl konieczne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu umożliwiające przeglądanie stron internetowych, a także klawiatura lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych. Zaleca się korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek internetowych: Firefox, Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge, Opera, Safari dla systemu OS X, itd.
7. Strona Sklepu internetowego korzysta z technologii Responsive Web Design (RWD), która dopasowuje treść strony do urządzenia na którym jest ona wyświetlana. Strona Sklepu jest przygotowana do wyświetlenia zarówno na komputerach stacjonarnych jak i rownież urządzeniach mobilnych.
8. Strona Sklepu internetowego Zaczarowane Kamyki posiada certyfikat SSL – bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji.
§5.
Warunki zawierania umowy sprzedaży
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym.
2. Zamównienia w sklepie internetowym www.zaczarowanekamyki.pl można dokonywać poprzez wypełnienie odpowiednich formularzy dostępnych na stronach sklepu.
3. Klient podczas składania zamównienia jest zobowiązany do podania prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail oraz telefonu komórkowego.
4. Po otrzymaniu zamównienia, Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie informuje o przyjęciu Zamównienia do realizacji. Potwierdzenie zamowienie odbywa się poprzez przesłanie przez Sprzedającego do Klienta odpowiedniej wiadomości mailowej na adres podany w formularzu zamównienia. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamównienia do realizacji przez Sprzedającego, umowa uważana jest za zawartą.
5. Udostępnienie oraz utrwalenie treści umowy sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego, przesłanie stosownej informacji na adres mailowy Klienta podany przy składaniu zamównienia, o którym mowa w §4 pkt. 4.2.
6. Dokonywanie Zamówień w Sklepie internetowym www.zaczarowanekamyki.pl jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.
§6.
Sposób płatności i termin płatności
1. W sklepie www.zaczarowanekamyki.pl istnieje możliwość płatności w jeden z następujących sposobów:
– przelew na konto bankowe Sprzedawcy,
– płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
– za pośrednictwem usług płatniczych dostawców zewnętrznych.
2. Po złożeniu zamównienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu www.zaczarowanekamyki.pl zamowienie jest przekazywane do realizacji.
3. Sklep internetowy www.zaczarowanekamyki.pl nie umożliwia realizacji płatności za pomocą systemu ratalnego oraz leasingowego.
4. Sklep internetowy www.zaczarowanekamyki.pl umożliwia wpłatę należności za pośrednictwem następujących zewnętrznych serwisow płatności elektronicznych takich jak:
-Przelewy 24
5. Klient jest obowiązany do dokonania płatności za pomocą jednego z wyżej wymienionych sposobów w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, o tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
§7.
Dostawa
1. Zamówione towary są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się pod adresem wskazanym przez Klienta w formularzu zamównienia.
2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi „w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.”
3. Klient może rownież odebrać zamówiony towar osobiście w siedzibie firmy Zaczarowane Kamyki na ulicy Kozackiej 42 w Toruniu. W przypadku odbioru osobistego kupujący nie ponosi kosztów dowozu towaru.
4. Czas wysyłki towarów jest oznaczony przy każdym produkcie na stronach Sklepu internetowych www.zaczarowanekamyki.pl i wynosi od 1 do 7 dni roboczych w zależności od wybranego produktu. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby dostawa towaru nastąpiła w czasie podanym w karcie produktu w sklepie internetowym. W przypadku niemożliwości dostawy towaru w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
5. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem:
– Kurier InPost
– InPost Paczkomaty
6. W momencie przekazania towaru firmie kurierskiej Kupujący jest powiadamiany o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany w zamówieniu.
7. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 3 dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania zamówienia podano krótszy lub dłuższy termin.
8. Koszty dostarczenia Towaru, które oprócz ceny za Towar ponosi Klient, są podawane na stronie internetowej Sklepu przy składaniu Zamównienia.
§8.
Odstąpienie do umowy
1. Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru bez podania przyczyny.
2. W przypadku skorzystania z prawa, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, Kupujący powinien poinformować o tym Sprzedającego, składając oświadczenie o odstąpieniu na formularzu udostępnionym mu przez Sprzedawcę, które może zostać wysłane pocztą na adres: Zaczarowane Kamyki Weronika Marciniak, ul. Koniuchy 19/35, 87-100 Toruń; może to także zrobić drogą elektroniczną za pomocą elektronicznego formularza odstąpienia od umowy przesłanego na adres mailowy sprzedawcy zaczarowanekamyki@gmail.com. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu złożone po terminie, o którym mowa w §7 pkt. 7.1 nie wywołuje skutków prawnych.
3. W przypadku złożenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta, oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznego formularza odstąpienia od umowy, Sprzedawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy (na trwałym nośniku danych w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta.
4. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania) z uwzględnieniem sytuacji opisanej w art 33 i 34 Ustawy o prawach konsumenta.
5. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie (bezpośredni koszt zwrotu rzeczy – zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683). Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
6. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zobowiązany jest do dokonania zwrotu rzeczy niezwłocznie, jednak nie poźniej niż w terminie 14 dni od daty, w które odstąpił od umowy. Sprzedający może zastrzec, iż w przypadku odstąpienia od umowy, rzecz podlegająca zwrotowi zostanie odebrana przez niego lub osobę przez niego upoważnioną.
7. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki, lub do obniżenia zwracanej kwoty o równowartość towaru uszkodzonego.
8. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca dokonane przez Kupującego płatności, w tym najniższy koszt dostarczenia dostępny w Sklepie Internetowym (za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 33 i art. 34 ust. 2 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta, ponosi Sprzedawca) Pieniądze zostaną przekazane na rachunek bankowy Kupującego niezwłocznie, nie poźniej jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego zwracanego towaru.
9. Sprzedawca oświadcza, iż zwrot płatności, o którym mowa w § 8 pkt 9 Regulaminu zostanie zrealizowany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący. Sprzedawca w porozumieniu ze Kupującym, może ustalić inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się z koniecznością poniesienia przez Kupującego dodatkowych kosztów.
10. Sprzedawca oświadcza, że odstąpieniu od umowy nie podlega rzecz wykonana na specjalne zamówienie klienta, według jego wytycznych, oraz innych sytuacji opisanych w art. 38 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta,
11. Zawierając umowę Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta potwierdza, iż zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu, w tym potwierdza, iż został zawiadomiony o prawie odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru.
§9.
Reklamacje
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta, z tytułu niezgodności Produktu z Umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz poniższymi postanowieniami Regulaminu.
2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć produkt bez wad.
3. Sprzedawca informuje, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ponosi odpowiedzialność za
wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia na Klienta niebezpieczeństwa
lub wynikły z przyczyny, która tkwiła w Towarze w tejże chwili.
Na ogół nie traktuje się jako wad obciążających Sprzedawcę:
- uszkodzeń spowodowanych zwykłym, normalnym zużyciem Towaru np. naturalne zużywanie się sznurka, wycieracie się złotych elementów,
- uszkodzeń mechanicznych Towaru powstałych z winy klienta np. zahaczenie i zerwanie sznurka,
porysowanie kamienia, pęknięcie kamienia w następstwie upadku lub uderzenia. - uszkodzeń spowodowanych nienależytym użytkowaniem Towaru np. nienależyta konserwacja, kontakt Towaru z detergentami, nie ściąganie do snu oraz kąpieli.
4. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub w przypadku skierowania reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien przesłać informacje o tym fakcie listownie na adres Zaczarowane Kamyki Weronika Marciniak, ul. Koniuchy 19/35, 87-100 Toruń, lub poprzez e-mail na adres zaczarowanekamyki@gmail.com. W zgłoszeniu zaleca się wskazać wadę, jaką zdaniem Klienta towar posiada, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę, datę wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności towaru z umową zgodnie z art. 560 i nast. Kodeksu cywilnego oraz podanie danych kontaktowych. Powyższe wymogi mają charakter zaleceń, ich brak nie ma wpływu na skuteczność reklamacji.
5. Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
6. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentow:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
7. Klient będący Konsumentem posiada w szczególności (lecz nie wyłącznie) następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
7.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1356).
7.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o pozasądowe rozwiązanie sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
7.3. Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także żródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.
§10.
Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
2. Zasady ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności sklepu internetowego Zaczarowane Kamyki, dostępnego na stronie https://zaczarowanekamyki.pl/polityka-prywatnosci.
§11.
Postanowienia ogólne
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania z ważnych przyczyn zmian w niniejszym Regulaminie.
2. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z 18.7.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną podmiot korzystający ze strony sklepu internetowego Zaczarowane Kamyki zobowiązany jest do nieumieszczania na tej stronie treści o charakterze bezprawnym.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeku cywilnego oraz ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta.
4. Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym https://zaczarowanekamyki.pl/regulamin.
5. Umowy ze sprzedawcą zawierane są w języku polskim.
6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 08.10.2021.
Załącznik nr 1 do Regulaminu.
WZOR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
[formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy]
Adresat:
Zaczarowane Kamyki Weronika Marciniak, ul. Koniuchy 19/35, 87-100 Toruń.
Ja………….. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy
sprzedaży następujących rzeczy ……………. umowy dostawy następujących rzeczy………………
Data zawarcia umowy………/odbioru………
Imię i nazwisko konsumenta
Adres konsumenta
Podpis konsumenta
[tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej]
Data